tirsdag 31. desember 2013

Bursdagskort.

Hei på dere!

Tenkte å vise et kort jeg laget. Med toppers (ferdig fargelagt motiv). Som jeg eeeelsker å bruke, da jeg ikke er særlig tålmodig til å skulle fargelegge alt selv.


Jeg glemte å ta litt bilder av detaljene, noe som var litt dumt da det er både glitter og skjult tag "gjemt" her.Men ingenting å gjøre med.

 Kortet er ihvertfall ganske enkelt med vanlig bazzil, og mønsterark fra Maja Design (tror jeg?!). Toppersen er som sagt ferdig fargelagt (Genialt), og jeg har pyntet med osteklut, blomster, en doiley, hvite halvperler fra Melissa Frances og en stemplet tekst; "Gratulerer". På baksiden av motivet befinner det seg en tag man kan dra ut. På den har jeg stemplet nok en tekst som jeg synes er så fin: "Det at du kom til er en god grunn å feire". Den rosa sommerfuglen er faktisk i tre, og kjøpt på en blomsterforretning. Den og blomstene har fått en liten omgang med Mod Podge som gir utrolig fin effekt. Det glitrer så fint, selv om dette ikke er særlig synlig på bildet desverre. På tag'en har jeg festet et silkebånd i samme farge som sommerfuglen og rosene.

Egentlig litt godt å lage noe annet enn julekort og julelapper etc nå. Et helt (ihvertfall et halvt) år til neste års juleproduksjon ;-) Selv om jeg igrunn må innrømme at jeg samtidig gleder meg litt allerede ;-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar