tirsdag 5. mai 2015

Konfirmasjonskort

Hei!

Det er tiden for konfirmasjoner, og jeg har vært så heldig å få en del bestillinger til konfirmantene. Det er bare så kjempekjekt!! Her er et kort jeg har laget til en jente:

 
Motivet er fra Digistamp på FB, og mønsterarket er fra Papirdesign. Jeg har pyntet med masse ulike blomster fra Storyteller, Papirdesign og WOC. Borden bak motivet er stanset ut med en punch fra Martha Stewart. Rammen rundt motivet er en dies fra Spellbinder. Både den hvite og den i sølv.
 
 
Metallblomsten er fra Korthobby, og denne har jeg pyntet med en rosa halvperle. Bokstavene er fra Tim Holtz. Sommerfuglen er klippet fra et utklippsark fra Kort og Godt. Denne har fått et lag med Glossy Accent.
 
 
På innsiden har jeg brukt dies fra Spellbinders og teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Bak teksten er det en liten tag med en annen stempeltekst fra samme stempelplate. Her kan man feste penger til konfirmanten.
 
 
 
 
 
På motsatt side er det bygget opp etter samme mal, men med plass til personlig hilsen.
 
Håper konfirmanten hadde en flott feiring!
 
Klem fra Marie.
 
 
 
Jeg deltar i disse utfordringene:
 
Storytellernorge - Konfirmant
Papirdesign - "Kom Mai...."
Korthobby - Alt er lov
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott konfirmasjonskort!!
    Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign i mai.

    SvarSlett
  2. Herlig kort, og flott bruk av blomsten fra Korthobby.no.
    Takk for at du deltar i mai-utfordringen vår.

    SvarSlett
  3. Lekkert kort til konfirmanten.
    Takk for at du deltar hos Storyteller.
    Dt-Merete

    SvarSlett