søndag 22. mai 2016

Verdens Beste!

Hei på dere!

Idag vil jeg vise dere et kort jeg har laget :-) Til Verdens Beste!! Det er igrunn en stund siden jeg laget det, men har rett og slett glemt å vise det frem, men her kommer det:


Her har jeg brukt papirer og motiv fra en papirblokk sammen med blomster, doilie, blonde, hyssing og halvperler :-) 
Rammen rundt er stanset med en dies fra Spellbinders.


Jeg har klippet noen blondeblomster og stukket dem inn under de andre blomstene. I tillegg har jeg pyntet med en swirl i resin

Innsiden er pyntet lik som forsiden.


Takk for at du tittet innom :-)

Klem fra Marie

Jeg deltar i disse utfordringene:

Kreativ Scrapping - #5 Blomster
Hjerteboden - Mai: Bruk blomster
Card and Scrap - 118 Blomster







5 kommentarer:

  1. Så nydelig kort! Innsida var også lekkert pynta!
    :)

    SvarSlett
  2. Kjempe lekkert, Marie :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint kort :) Flott pyntet :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Scrapping :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  4. Flott kort :)
    Tusen takk for at du deltar på Kreativ Scrapping sin utfordring.
    God helg :)

    DT Kristine

    SvarSlett
  5. Lekkert kort!
    Takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring! :)

    SvarSlett