lørdag 3. desember 2016

Julekort - DT bidrag hos Scrapomania

Hei på dere!

Idag vil jeg vise dere et julekort jeg har laget med den nye juleserien til Maja Design - I wish.


Kortet er bygget lag på lag, og kantene er enkelt rufset for deretter å få et lite lag med stickles. Litt glitter må man ha :-) Jeg har pyntet med metall og en charm sammen med blomster og et bånd med store snøballer. De små fuglene er klippet ut fra mønsterpapiret.



Under motivet har jeg lagt en doilie og osteklut. Under blomstene har jeg knyttet en sløyfe av flosstråd.



Håper du likte det :-) Kos deg!! Det er snart jul!

I Scrapomanias blogg finner du forresten årets julealender. Inspirasjon og et nytt spørsmål hver dag. Vet du svaret på dagens spørsmål kan du bli den heldige vinner av en gave til en verdi av 500kr fra Scrapomania. DET er gøy det!! Titt innom ;-)

Takk for at du tittet innom meg!!

Klem fra Marie.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar