søndag 19. februar 2017

Babykort

Hei på dere!!

Raskt innom i dag for å vise dere et kjappis-kort jeg har laget med papirer fra restebunken min. Greit å få brukt litt av dem også...den bunken har en lei tendens til å vokse i rekordfart :-/

Før jul fikk jeg en fantastisk pakke med dies fra Kulricke. Jeg har ikke hatt så mye tid å scrappe på, så de ligger der å venter på meg, men i dag fikk jeg brukt to av dem. Den ene med teksten "Baby" og den andre med skyer. Så nydelige begge to. Også er de superenkle å stanse ut!!

Her er kortet:


Kortet er enkelt pyntet uten noe stæsj, blomster, blonder etc (som er typisk meg), men av og til er det greit å holde det litt enkelt også. Mulig jeg bare MÅÅ ha på noe mer pynt før jeg sier meg helt ferdig, men sånn ble det i første omgang ;-)


Jeg har brukt noen 3D puter, og bygget tag og skyer opp med disse. Det gjør det litt mer spennede. Noen av skyene er stanset ut i hvit foam som gir ulik struktur til resten av kortet.

Nå skal jeg dykke litt lenger ned i restepapirene mine, og se om jeg får laget noe annet også. Kanskje med enda en ny dies.... :-)

Ha en finfin søndag!

Klem fra meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar