fredag 21. april 2017

Påskeegg

Hei!

Påsken er over for i år, og for en påske det ble for oss her på Sunnmøre. Sol og fint vær omtrent hele påsken. Jeg laget mine første påskeegg i år, som jeg ga vekk med noe godt i :-)


Eggene er malt to strøk med gesso, og deretter pyntet med masse herlig stæsj. Det meste er kjøpt hos Scrapomania, men noe hadde jeg helt nederst i scrappestæsjet så det er nok ikke lett å få tak i lenger.

Egg 1:


Dette egget er pyntet med mintgrønne roser fra Prima sammen med blomster fra WOC. Rundt kanten har jeg limt et bredt blondebånd. Dette finnes ikke i nettbutikken nå, men der er mange andre flotte blonder i samme sjanger.


En hvit fjær og litt hyssing sammen med halvperler utgjør resten av pynten. Blad-dies er stanset ut med en dies fra La-la-land.


Egg 2:


Her  har jeg også pyntet med ulike blomster, fjær og halvperler. Et ordentlig påskeegg i "riktige" påskefarger.



Har brukt samme blad-dies her og en liten blonde rundt kanten.


Det var innmari moro å lage påskeegg, og de ble veldig godt mottatt :-), så disse blir det nok laget flere av neste år. Veldig kjekt og enkelt å lage påskeegget litt mer personlig.



Ønsker deg en fin helg! Takk for at du tittet innom.

Klem fra Marie.

Jeg deltar i disse utfordringene:

Hjerteboden - April: Vårfornemmelse med blomster (30.april)
Scrap From Your Heart - #8 Vårfarger/Påske (28. april)
Hpbbygarasjen - #47 Alt er lov (25.april)








2 kommentarer:

  1. Så nydelige påskeegg! Lekkert dekorert!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Lekre påskeegg :D Heldige de som fikk egg :)

    SvarSlett