søndag 3. november 2013

Julemesse for aller første gang.

Som jeg nevnte i det forrige blogginlegget har jeg deltatt på min aller første julemesse. Jeg var kjempenervøs samme dag, og angret på at jeg hadde sagt ja til å bli med. Men nå angrer jeg så absolutt ikke. Det var bare utrolig morro, og alle var så positive. Jeg var skeptisk til om jeg kom til å få solgt noe, og jeg hadde så utrolig mye. Jeg hadde jo et ganske stort lager av kort til ulike anledninger fra før, og i tillegg laget jeg en del julekort, en del sjokoladekort, til/fra lapper og gaveposer med lys. Å dekorere toffifee esker kom jeg på et par dager før, så de ble det ikke mange av. Men en lærdom til en annen gang; LAG MANGE!! ;-) De solgte jeg ut på et blunk, og kunne solgt masse masse mer hadde jeg hatt. Men jeg er svært så fornøyd og fikk solgt unna veldig mye. Langt mer enn jeg hadde trodd på forhånd. På bakveggene hadde jeg hengt opp to rader med masse kort til ulike anledninger på en hyssing og med kleklyper. Slik ble det enkelt for de besøkende på avstand  å se hva jeg solgte. Dette glemte jeg å ta bilde av. Her kommer et lite bilderas fra min stand før messa åpnet, og i tillegg til dette som er utstilt her hadde jeg enda et lite lager til under bordet ;-)  :










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar