mandag 20. januar 2014

Vintage kort.

Hei igjen!

Her kommer et kort jeg laget nylig. Har fått litt dilla på vintagemotiv. Syns de er utrolig nydelig. Og jeg elsker som sagt blomster, perler og blonder etc, så det er helt meg :-)

 
Her har jeg brukt Bazzil Vanilla som base på kortet. Mønsterarket er fra BoBunny ,The Avenues Collection. Motivet er hentet fra internett, og noen detaljer på piken har fått på seg litt mod podge. Jeg har brukt en herlig blonde fra Kort og Godt, og rosene er fra WOC og Storyteller. Disse har også gjennomgått en runde med litt mod podge. Litt ekstra glam liker vi ;-)  Bak motivet har jeg stanset ut en bord på gammelrosa kartong med en Martha Stewart punch og lagt oppå blonden. Pyntet med perlestreng og halvperler fra Melissa Frances. Ved siden av motivet har jeg knyttet en sløyfe med hvit tyll og en blonde fra Staz. Denne har fått påhengt en liten charm fra Epiphany Craft. Motivet inni charm er stanset ut med en punch fra EC og mønsterarket er hentet fra samme BoBunny serien :-) Stempelet husker jeg ikke hvor er fra, men syns teksten er så fin: "Du er helt spesiell".

 
Detaljer

 
 Håper du som titter innom får en fin-fin dag :-)  Klem fra meg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar