lørdag 1. februar 2014

Joy-Fold-Card

Hei på dere!

 Et nytt kort fra meg ikveld. Et Joy-Fold-Card med englemotiv :-)


Mønsterarket jeg har brukt er fra Magnolia "Winter Wonderland". Motivet av engelen er fra samme mønsterark. Kanten som så vidt skimtes i bakgrunnen er laget med en Marta Stewart punch.


Blomstene jeg har brukt er fra Storyteller og WOC. Blingen er klippet opp og limt sammen som en swirl ved blomstene. Oppå blomstene har jeg drysset litt Glamour Dust sprinkle-on-glitter for å få litt annen effekt. Dette vises desverre heller dårlig på bildet.


Her er innsiden av kortet. Her har jeg brukt tekststempel fra en av de nyeste stempelplatene til Kort og Godt. De har utrolig mange fine tekster til de fleste anledninger. Her: "Verden er full av muligheter. Husk du er en av dem." På skrivefeltet har jeg laget små perler i hjørnene med Pearl Pen.

Håper dere likte kortet! Klem :-)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar