torsdag 19. juni 2014

Konfirmasjonskort til musikkglad gutt.

Hei.

Jeg fikk tidligere en bestilling på et konfirmasjonskort som jeg ennå ikke har vist frem på bloggen. Dette skulle være til en gutt som var glad i musikk og gitar. Her er resultatet:


Jeg har brukt mønsterark fra Joy! og motivet er fra et utklippsark fra Kort og Godt. "Gratulerer"-teksten er fra samme arket. I tillegg har jeg brukt hvit og sort kartong og også bølgepapp i sort. Jeg har svertet kantene med mørk brun.


Jeg har også brukt osteklut og charm hengt i en lenke rundt bølgepappen. Syns dette ble en stilig effekt, og tema kom godt frem med gitaren.



Her er innsiden av kortet. God plass til hilsen, og på motsatt side har jeg stemplet en tekst. Denne er festet med 3d puter slik at man kan legge penger bak om man ønsker.




På baksiden har jeg stemplet en annen tekst. Synes denne er så fin. Denne finner du her. Mitt personlige stempel i hjørnet.


Giver var fornøyd, og det ble jeg også.

Nå er vel konfirmasjons-rushet slutt for i år, og det har vært så gøy med alle bestillinger. Takk igjen til alle som har villet bestille av meg :-) 

Stor klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar