lørdag 10. januar 2015

Kort med toppers.

Hei hei!

Her kommer et nytt kort fra meg:




Her har jeg brukt mønsterark fra Maja Design - coffee in the arbour. Motivet er denne toppersen. "Spring Bringer". Herlig for oss som ikke har tålmodighet til å fargelegge ;-) I tillegg har jeg pyntet med blondebåndblomster og selvfølgelig litt mod podge på både vinger, sommerfugl og blomster. Da glitrer det så fint, og glitter kan jeg nesten ikke få nok av. 

Jeg har festet en liten charms i vimpelrekken. Denne er kjøpt i butikken på Moa og har så fin tekst: "Du har det lille ekstra" Liker sånne små detaljer som ofte gjør litt ekstra. Gjerde er en dies fra Joy!


Innsiden av kortet er helt enkelt med samme papirer som fremsiden, og med en stemplet tekst fra Kort og Godt. Her har jeg også laget et skrivefelt til en personlig liten hilsen.


Ønsker deg en fin helg!

Klem fra Marie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar