lørdag 25. april 2015

En liten blomsterhilsen.

Hei.

Forrige uke hadde jeg lyst å gi en liten hilsen til noen som jeg syntes fortjente en liten blomst. Rett og slett bare fordi! En blomst er alltid hyggelig å gi, og i stedet for et kort med en liten hilsen på valgte jeg å lage en blomsterpinne :-)

 
 
Her har jeg brukt denne dies fra Joy! for å lage selve kortet. Stemplet en herlig tekst fra Kort og Godt. Stempelplaten jeg har brukt finner du i nettbutikken her. Under og over panelet med tekst har jeg brukt hjørnedies som følger med samme settet. Jeg har pyntet med blondebånd, perlestreng og noen små blomster i rosatoner.
 
 
 
På innsiden er det plass til en liten hilsen. Her har jeg pyntet med en stempeltekst fra Kort og Godt, noen små rosa halvperler fra Papirdesign og en sommerfugl fra et utklippsark fra Kort og Godt.
 
Ha en fin helg!
 
Hilsen fra Marie.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar