søndag 9. august 2015

Babyboks med kort

Hei på dere!

Jeg har laget en liten gaveboks til en baby med tilhørende kort oppi. Denne er fin til en liten gave eller som et lite kort utenom det vanlige.

 
Boksen er ikke brettet av meg, men er en tom boks jeg hadde liggende som jeg har pyntet. Papirene jeg har brukt kommer fra en papirblokk fra Joy! - Shabby Christmas. En juleblokk med andre ord. Jeg er i grunnen begynt å komme i julemodus, men rosa jul er ikke helt meg. Så da ble det litt baby utav de i stedet. Blokken er kjempefin og består av masse flotte julemønster sammen med noen litt mer nøytrale som kan brukes til andre ting.
 
 
Jeg hadde lyst å lage et shakercard (etter inspirasjon av Ett Trykk denne mnd), så da ble det en shakerboks. Teksten inni er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Jeg har brukt ulik bling inni som jeg har kjøpt på Scrapomaniabutikken på Moa. I tillegg har jeg pyntet med doilie og en helt herlig sløyfe fra Joy Crafts. Dette er dies som består av to deler. Her har jeg brukt begge to og festet på en halvperle fra Marianne Design.
 
Kortet er pyntet med samme mønsterark som boksen. I tillegg har jeg pyntet med noen stjerner stanset fra en dies fra Nellie Snellen. Pyntet med en osteklut og et par rosa blomster.
 
Håper du fikk litt inspirasjon, og kanskje er du klar å ta fatt på jula snart? Jeg er i hvert fall det!
 
Klem fra Marie.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar