torsdag 25. august 2016

Julekort

Heisann!!

Idag vil jeg vise dere et julekort jeg har laget av de nydelige mønsterarkene til Pion Design.


Jeg har bygget kortet opp lag på lag, og selve basen er stanset med dies fra Go Kreate. 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra serien Pion Design - Greetings from the North Pole. Jeg har brukt ulike ark, og bygget dem oppå hverandre sammen med Bazzil Foil i sølv. Motivet er klippet ut av mønsterarket - In the Christ. Jeg har brukt 3D puter på noen av lagene.  Rammen under bildet er en dies fra Spellbinders, og tag'en med blondesløyfen er en pose topper dies fra Marianne Design.

Her er noen detaljbilder:




Jeg har pyntet med ulike blomster sammen med hvite halvperler fra Papirdesign. Kristorn er stanset med en punch fra Martha Stewart.

Jeg er i ordentlig julemodus for tiden , ennå jeg vet det er lenge til jul. Men med alle de nydelige julearkene, juledies og julsestæsj er det vanskelig å ikke begynne. 

Ønsker deg en god dag!! Og takk for at du tittet innom!

Klem fra Marie. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar