mandag 19. september 2016

Kort etter moodboard

Heisann

Jeg har laget et kort etter en moodboard hos Maja Design. Den finner du her.



Jeg har brukt papirer og motiver fra Maja Design. Bygget lag på lag og svertet alle kantene. I tillegg har jeg stanset ut en tag som stikker opp på toppen. Denne tag'en er egentlig en posetopp-die fra Marianne Design. Selve basen er stanset ut med dies fra Go Kreate.



Jeg har pyntet med blomster, blonder og halvperler. Sammen med blomstene har jeg knyttet naturfarget flosstråd sammen med grønne blader stanset med en dies fra La-la-land.

Noen av lagene er bygget med 3D puter for å gi dybde til kortet.


Innsiden er enkelt pyntet, men med god plass til personlig hilsen.


Jeg deltar i utfordringen hos

Maja Design - moodboard


Takk for at du tittet innom meg.
Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Marie.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar