tirsdag 16. mai 2017

Bryllupskort

Hei på dere!

Har dere sett den nye mønsterpapir-serien til Pion Design ; Legends of the sea ?? Så mange fine mønsterpapir...og selv om mange har typisk sjø-tema går det godt ann å lage andre typer kort også. Jeg har valgt å lage et bryllupskort av mønsterpapiret Sea Grass.


Her har jeg brukt mønsterpapiret fra Pion Design - Sea grass sammen med lys kartong. Jeg har brukt begge sider av mønsterpapiret.


Jeg har pyntet med blondebånd, doilie og blomster. Under blomstene har jeg knyttet flosstråd og fylt en glassflaske med små microperler.

Teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt, og rammen rundt er chipboard fra Wycinanka  (pakke med 3 rammer)

Innsiden er enkelt pyntet med skrivefelt og en påstemplet tekst fra Kort og Godt, og god plass  til å kunne skrive en personlig hilsen.


Her har jeg pyntet med en doilie og offwhite halvperler sammen med to utstansede hjerter.


Ønsker deg en fin tirsdag, og takk for at du tittet innom.

Klem fra Marie.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar