søndag 29. juni 2014

Vintagekort - DT bidrag Scrapomania

Hei hei!

Idag tenkte jeg å vise et vintagekort jeg har laget. Alle papirer er fra Pion Design, og klippearket er også derfra.



Jeg har brukt Craft kartong som base for kortet. I tillegg har jeg rullet litt av samme kartongen og fått et lag med bølgepapp bak motivet. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Pion begge to, men to ulike serier. Disse finner du her (Flower Frames-rosa) og her ( My precious daughter). Jeg har brukt osteklut og doilies bak motivet. Motivet kommer fra et utklippsark fra Pion kjøpt i butikken på Moa. 


Jeg har pyntet med blonder og blomster. I tillegg har jeg satt på en nydelig resinfigur


En liten charm med teksten: "Du har det lille ekstra". Stempelteksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt. Den finner du her. Mange små søte tekster. Denne er stanset ut med en dies fra Spellbinders; Romantic Rectangles Two. Kantene har jeg svertet med Tim Holtz Distress Ink - Vintage Photo.

Håper du får en fin og kreativ dag!

Hilsen fra Marie. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar