søndag 13. juli 2014

En hilsen fra skjønne Runa!

Hei på dere!

Jeg ble spurt om jeg kunne lage et kort som en nydelig liten jente skulle gi til barnehageansatte da hun sluttet på avdelingen. Dette er mitt skjønne fadderbarn; Runa på snart 3 år. Og jeg var så heldig å få tillatelse fra mamma'n til å legge ut kortet på bloggen. Se på denne herlige jenta da....jeg var jo sååå gla' når jeg satt å puslet med dette. Man må jo bare smile:

Æ

Jeg har latt fargene gå i rosa og grått. Jeg har stanset ut bilde og limt det med 3d puter for å få dybde. Blomstene er fra Wild Orchid Craft. Vimpelrekken er en dies som jeg desverre ikke husker hvor kommer fra, men syns denne passer så fint om man vil ha litt fokus på en kort tekst e.l. I dette tilfellet ble det "TAKK" med små alfabet stickers fra Storyteller. Det er samme alfabet jeg har brukt på navnet hennes ved blomstene. På disse har jeg også brukt 3d puter.


På innsiden av kortet ville de ha god plass å skrive, men jeg klarte likevel å lure inn enda et herlig bilde av go'jenta. Her har jeg brukt samme kartong og mønsterark som på fremsiden. Bildet er montert på 3d puter, og på ene siden har jeg laget en bord stanset med en Martha Stewart punch. Oppå denne har jeg limt på en nydelig lys rosa blonde.


Skrivefeltet er pyntet med rosa perler og sidene er stanset med Edge Punch- Floral Accent fra Martha Stewart. Nederst har jeg limt på to vimpler klippet ut fra et mønsterark i samme serie som på fremsiden. Sommerfuglene har fått små rosa perler på seg.


På baksiden fikk jeg plass til enda et lite bilde av trulta. Her med en ramme i rosa. Dette er en dies fra Marianne Design. Mitt personlige stempel ved siden av.

Håper du trakk på smilebåndet du også. Det må man jo bare med denne godklumpen her :-)

Klem fra Marie!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar