fredag 19. september 2014

O jul med din glede.....i september!

Hei på dere.

Jada dere leste riktig....jeg har begynt på jula jeg!! :-) Jeg skal være med på messe i år også (spennende og veldig kjekt), så her er igrunn juleproduksjonen godt i gang. Jeg har laget både gavelapper, julekort, toffifeee-eske (uten fyll ennå vel å merke) og litt annet småtjafs. Jeg gleder meg veldig!! Her kommer et lite bilderas av noe jeg har laget:

Julekort:










Det blir vel litt flere julekort etterhvert....men vi er jo bare i September ennå ;-)


Noen toffifee-esker (innholdet er kun for syns skyld) :







Resten må jeg vise ved en senere anledning. Jeg begynner ihvertfall å komme i mål...selv om jeg har så uendelig mange ideer og tanker jeg vil prøve meg på...men tiden strekker ikke til!

Hilsen fra meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar