lørdag 11. april 2015

Album

Hei!

Jeg har laget et lite album til en gutt som jeg tenkte å vise dere. Albumet er ikke så stort og er opprinnelig papirposer som er sydd sammen. Derav får man små lommer man kan putte bildesider i.

 
Jeg har brukt papirer fra Papirdesign og Kaisercraft - Blue Bay Collection. Og blandet disse slik at det blir sider i litt ulike farger og nyanser. Jeg har brukt blondebånd for å knytte sammen albumet og også for å dekorere på innsiden. Ulike blomster og stickers.
 
 
 
 
Dette mønsterarket fra Papirdesign var flott å bruke. Her har jeg klippet ut fine sitater og tekster. Her finnes også "Første gang" og "Personalia" om barnet.
 
 
 
 
Jeg har laget rammer av dies fra Spellbinders både med plass til bilde og tekst/dato el.l. Noe bling fra Marianne Design og noe Prima Marketing pynt. Her er også noen sider man kan knytte opp så det faller en remse med sider man kan fylle med småbilder eller tekst. Noen skjulte tags bak bildene finnes også. Disse er fine å skrive en liten historie el.l på.
 
 
Håper du likte albumet. Ønsker deg en fin helg videre!!
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar