onsdag 21. september 2016

Bryllupseske med kort

Heisann.

For en stund siden ble jeg spurt om jeg ville lage et bryllupskort til et Brudepar. Kortet skulle ha litt plass, så da valgte jeg å lage en eske med et kort i.


Kortet skulle gå i hvitt, blått og sølv.  Jeg har brukt hvit bazzil som base sammen med mørkblå bazzil, og mønsterpapiret mener jeg på er fra Papirdesign. Noen detaljer er stanset med sølv bazzil foil.

Esken ser slik ut på fremsiden:


Her har jeg brukt en dies fra Spellbinders til å lage panelene med hjerter. Sølvhjertet under resinfiguren er stanset med en dies fra Nellie Snellen.
Jeg har pyntet med blomster og resin. Jeg har også klippet opp et hjertebånd i sølv og stukket sammen med blomstene.

Baksiden på esken ser slik ut:


Her har jeg stemplet på en stempeltekst fra Kort og Godt.

Slik ser selve kortet ut:


Her har jeg hatt på bilde av Brudeparet og pyntet med blomster og flosstråd fra Scrappers Floss. Elsker å bruke disse under blomster o.l. 
Hjertedies er fra Nellie Snellen, og kanten under bildet er en kantdies fra Joy.

Innsiden er holdt enkel, og med god plass til å kunne skrive en personlig hilsen til Brudeparet.


Komplett ser kortet da slik ut:


Ønsker deg en fin-fin dag, og en god og kreativ helg!
Takk for at du tittet innom.

Klem fra Marie.

Jeg deltar i disse utfordringene:

Scrap from your heart - #1 La deg inspirere og bruk hjerter

Kaboks - #05 Hjerter eller stjerner

Scrappelyst - September: Favorittstil
Jeg kan vel ikke helt kategorisere kortet til en spesiell stil, for det har vel flere elementer i seg. Men jeg liker jo veldig godt Shabby Chic, og det er vel mye av det i dette kortet også bortsett fra den slitte looken. Lag på lag med mye pynt og i en rolig tone. Dette er ihvertfall veldig typisk meg-kort. Og absolutt min favoritt innenfor scrappestil ;-)






6 kommentarer:

  1. Dette var et nydelig kort med tilhørende eske til brudeparet:)
    Likte godt str. du hadde laget dem i:)
    Takk for at du er med på utfordringen hos kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, og så fantastisk at du lager en eske til, det gjør det jo bare så mye mer spesielt.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Kjempe lekkert, Marie!!!!! Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Scrap From Your Heart. Veronique

    SvarSlett
  5. Lekkert og forseggjort kort med tilhørende eske.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  6. dette er ett nydelig sett, å jeg blir aldri lei av å se på detaljene du har brukt. Det blå mønsterarket passer perfekt til de andre detaljene du har brukt. Nydelig arbeid.

    Tuuuuusen Takk for at du deltar i kaBoks sin utfordring, Klem fra DT A. Silje Kristin

    SvarSlett