onsdag 16. november 2016

Utradisjonelt julekort

Hei.

I dag vil jeg vise dere et julekort jeg laget på Scrappetreffet som jeg nylig var på. Der var det en oppgave der vi skulle la oss inspirere av et bilde. Det endte med et noe utradisjonelt julekort da jeg var i ordentlig julemodus!



Her hr jeg brukt mønsterark fra Papirdesign sammen med bazzil foil i sølv. Kortbasen er hvit bazzil.

Alle kantene er rufset og svertet, og de midterste lagene er revet for deretter bli svertet. Jeg har pyntet med blomster, blonder og hvit flosstråd.


Swirlen jeg har brukt under blomstene er en dies fra Memory Box og tekstemplene er fra Norsk Stempelblad. I tillegg har jeg pyntet med noen flotte dråper (halvperler) fra Staz.


Ønsker deg en god helg...den er vel snart i anmarsj :-)

Klem fra Marie.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar