fredag 26. mai 2017

Babykort med eske

Heisann.

Idag ville jeg bare titte innom for å vise dere et gavesett jeg har laget til en liten babygutt. Kort med en liten tilhørende eske.


Jeg har brukt mønsterpapir fra Papirdesign - Velkommen Lille Venn sammen med litt hvit bølgepapp, blonde, flosstråd og blomster. Stjernene er stanset ut med en dies fra Nellie Snellen. Tekststempelet er fra Papirdesign og Kort og Godt.

Selve esken er stanset ut med en super dies fra Kulricke. Fin liten eske til en ekstra oppmerksomhet eller om man ønsker å gi penger til dåpsbarnet.  Denne kan jo brukes til de fleste anledninger, og jeg kommer nok til å bruke den ganske mye fremover. Den var fiiiin :-)




Esken er pyntet med hvit bølgepapp, blomster og en fin-fin Baby-dies fra Kulricke.


Ønsker deg en fin og kreativ helg, og tusen takk for at du kikket innom meg :-)

Klem fra Marie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar