torsdag 25. mai 2017

Bryllupskort

Heisann!

I dag har jeg et nytt bryllupskort å vise frem. Et romantisk kort i litt shabby chic stil; med rufsede kanter og masse pynt.


Her har jeg brukt mønsterpapir fra Pion Design, og pyntet med blonde og hjertebånd sammen med osteklut. Under blomstene har jeg lagt hvit flosstråd (syns denne gjør seg så fint sammen med blomstene). Jeg har stukket et par grønne blader sammen med blomstene for å gi dem litt mer liv.


Tekstene er fra en stempelplate fra Kort og GodtHalvperlene er fra Papirdesign, og fuglen husker jeg dessverre ikke hvor kommer fra.


Jeg har rufset og svertet kantene, og lagene er bygget med 3D puter.

Innsiden av kortet er pyntet med samme mønsterpapiret som på fremsiden. Motivet her er så vakkert så jeg har beholdt det helt som det er.


Håper du kunne finne noe inspirasjon til årets bryllupskort :-)
 Tusen takk for at du tittet innom!

Klem fra Marie.

Jeg deltar med dette i utfordringen hos:

Hobbygarasjen - #48 Blomster
Scrappelyst - Mai: Feiring





5 kommentarer:

  1. For et nydelig kort! Jeg liker alt ved det, spesialt godt likte jeg komposisjonen rundt blomstene.
    Takk for di deltagelse hos Hobbygarasjen.
    DT Julia

    SvarSlett
  2. Flott kort i nydelige farger. Liker blomsterkomposisjonen godt jeg også ^^ Takk for at du deler kortet ditt med oss hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bryllupskort.
    Elsker fargene du har brukt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  5. Virkelig lekkert kort. Så mange flotte detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett