lørdag 12. oktober 2013

Posekort

Igår kveld etter barna kom i seng, fikk jeg noen timer ved scrappepulten. Jeg er fremdeles i julemodus når det kommer til scrapping, så igår ble det noen posekort :-) 6stk faktisk :-p Skikkelig i siget igår! Jeg vil vise det ene jeg laget. Veldig enkelt og ikke mye stæsj eller avanserte teknikker. Av og til er det pent når det holdes enkelt også synest jeg :-)

 Papirposen er skjært til passelig størrelse, og dekket med vanlig Bazzil. En liten dekorkant er utstanset med en Martha Stewart punch. Mønsterarket er fra Frigid Fun, og er en pakke med ark med navn: Little Darlings. Motivet er fra The Hobby House. Veldig kjekt med ferdig fargelagt motiv for oss som er nybegynmnere innen fargelegging eller dersom man ikke har tid nok ;-) Snøkrystallene er utstanset med en punch fra Martha Stewart og pyntet med halvperler i sølv.


Tag til å ha oppi posen er skjært til av Bazzil kartong og pyntet med samme mønsterark som selve posen. Med litt stempel og et fint bånd, og selvfølgelig plass til en personlig julehilsen.


Disse posene er igrunn ikke så dum fordi man behøver ikke bare bruke det som kort. Hva med å brette den ut og putte oppi en liten gave i tillegg. En sjokoladeplate, et gavekort eller en peng? :-)

Jeg tenker nok disse blir lagt ut for salg hos meg. Jeg lager og lager og lager (det er jo så gøy), men har jo ikke behov for alt selv :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar