tirsdag 8. oktober 2013

Sjokoladekort

Idag ville jeg vise et veldig enkelt sjokoladekort jeg laget for en tid tilbake. Jeg husker dessverre ikke hvilken blogg jeg fant mal på denne. Jeg har aldri laget slike før, så det var morro å prøve noe nytt. Og fryktelig morro var det, så det blir nok enda fler av denne sorten. Koselig å gi bort som vert/vertinnegave, en liten julehilsen, bursdag etc. Den kan jo pyntes akkurat til det tema du ønsker :-) Det ble et julete sjokoladekort fra meg denne gang. Enkelt pyntet med motiv fra KortogGodt julepapirer, "God Jul" stempel, en liten charm og gullbånd. Det er jo tross alt snart jul igjen ;-)


Inne i kortet er det plass til en 100g melkesjokolade (eller annen type man foretrekker) , og selvfølgelig en liten personlig hilsen ;-)


Jeg har plan om å lage flere! Frem med scrappesakene :-D 
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar