mandag 10. mars 2014

Konfirmasjonskort

Hei hei.

Tenkte å vise et konfirmasjonskort som jeg fikk bestilling på. Dette var til en gutt som blant annet likte fotball og håndball. Det skulle være et litt guttete kort og navnet måtte med :-) Det er så morro når jeg får forespørsel om å lage et kort med en liten utfordring innen tema etc. Og det har jeg fått en del av i det siste, så jeg har hatt mye å henge fingrene i. Bilder kommer etterhvert :-) Og jeg kooooooser meg!!

Her er det endelige resultatet av konfirmasjonskortet:



Jeg har brukt papirer fra Papirdesign, og alfabet fra Tim Holtz. Jeg har pyntet med svart hyssing og festet på en lenke med fotball-charm og en charm med "Konfirmant". Syns papirene fra Papirdesign var sååå perfekte. Med tema nettopp i Fotball og håndball. Perfekt for dette prosjektet :-) Teksten på fremsiden med "Konfirmant" er stemplet med en stempelplate fra Scrapomania (Scrapomanias egen). Denne finner du her. De andre platene deres er også verdt å ta en titt på. Såååå fine!!! :-)


På innsiden av kortet har jeg brukt samme papirer. Her har jeg laget en pengelomme med en tekst fra den samme stempelplata som på fremsiden. Pengelommen er laget slik at kortet godt kan brukes uten pengegave også fordi den egentlig ikke syns direkte. 


På baksiden av kortet har jeg laget en lomme med en liten tag. Her er også en tekst fra den samme plata. "Vær deg selv; alle andre er opptatt". Fin tekst synes jeg! Her har jeg også stemplet på mitt personlige stempel.



Mottaker var fornøyd, så får vi satse på at konfirmanten også blir fornøyd :-)

Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar