tirsdag 28. februar 2017

Minialbum

Hei på dere!!

I dag vil jeg vise dere en minialbum jeg har laget. Jeg har hatt disse papirene fra Papirdesign liggende lenge i håp om å få laget en album av dem, og det var mønsterpapiret Lille mirakel - bitte liten som gjorde at lysten til å lage album med bruk av de herlige tekstene kom sigende.... Så her en dag satte jeg meg endelig ned, og slik ble resultatet:


Albumet er blitt til etter eget hode, og målene har blitt tilpasset underveis. Så etter en del prøving og feiling  ble den omtrent slik jeg hadde sett for meg. Det er i hvert fall plass til litt bilder, og de herlige tekstene er bare perfekt å ha med i en album.



Jeg har laget den ganske stiv slik at den enkelt skal kunne stå oppslått og vise bildene.



Albumet har lommer med små tags som man kan dra ut å skrive på eller ha små bilder på om man ønsker. Jeg har holdt den ganske enkel, og det eneste som er brukt er kartong og mønsterpapir, samt bånd til tags og til å holde albumet sammen.

Ønsker deg en fortsatt god uke!!

Klem fra Marie.





4 kommentarer:

  1. Et nydelig album du har laget ☺
    Like nydelig som alt det andre eg har sett du har laget ☺
    Takk for at du deler det flotte du lager, det er til stor inspirasjon!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk �� Det var veldig hyggelig å høre. Fint at jeg kan inspirere litt ��

      Slett