søndag 23. mars 2014

Kort til en 30-åring

Hei på dere!

Jeg ble spurt om jeg kunne lage et kort til en mann som fylte 30 år. Og det sa jeg selvfølgelig ikke nei til. Det er jo alltid så gøy!!


På dette kortet har jeg brukt papirer fra en BoBunny papirblokk i str 6*6. Disse er så fine for de passer så godt til et vanlig kort på 15*15. Blått er hovedfarge, men syntes det gjorde seg godt med mønsterarket med litt andre farger også ( det er faktisk motiv av gamle slitte dører stablet over og ved hverandre) Syntes fargene harmonerte godt ilag så da fikk de bli med på samme kortet :-)


Her har jeg brukt flere dieser. De to firkantede er fra Spellbinder. Den største der har jeg brukt masse ved å tre hyssing eller bånd i. Synes det gjør seg veldig. Her har jeg festet i en knapp på ene hjørnet. Banneren er en die jeg dessverre ikke husker hvor kommer fra. Her har jeg hengt på et par charms; en med "Jubilant" og en med "Handmade" :-)


Thickers fra American Craft med tallet 30! Tekststempelet "Gratulerer" er fra en stempelplate fra Kort og Godt. 


På innsiden av kortet har jeg stemplet en tekst som jeg synes er så herlig. "Må alle dine drømmer bli oppfylt". Bak denne har jeg laget en tag som kan dras frem. Her har jeg stemplet på en ny tekst. Denne er fra en stempelplate fra Kort og Godt. På baksiden av denne er der en lomme man kan putte pengegave i om man ønsker.


På motsatt siden har jeg laget til et skrivefelt med plass til personlig hilsen. Her har jeg brukt samme mønsterark som på fremsiden. Kantene er svertet med Staz On Timber Brown.


Håper du likte kortet :-)

Klem fra meg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar