fredag 4. april 2014

Litt nytt fra meg

Heisann!

Det har blitt litt lite blogging i det siste, men scrapping har det igrunn blitt mye av ;-) Så siden jeg har vært dårlig på å legge ut prosjekta mine tenkte jeg at det får komme et lite bilderas her istedet.

Det første jeg vil vise er et gratulasjonskort jeg fikk bestilling på. Dette skulle være med tema juss, paragrafer og fotball. Her er det:

Fremside

Innside

Innside

Bakside

Jeg har en del andre kort som jeg har hatt bestilling på som jeg naturligvis må vente litt med å vise frem, men det kommer mer :-)

Så har jeg jo også blogget litt for Scrapomania. Den ene gangen viste jeg et spiralhefte som jeg har dekorert. Her finner du hele blogginnlegget om den.


Neste gang det var min tur å blogge på Scrapomaniabloggen viste jeg et kort som jeg laget til en av mine beste venninner. Her er det:





Vil du se mer av dette kortet eller vite hvilke materialer jeg har brukt kan du finne blogginnlegget her.

Og helt sånn på tampen et lite god bedringskort jeg ble spurt om å lage:




Beklager litt dårlig bilde, men det ble nå bare sånn denne gang :-)

Ha en riktig fin kveld videre!!

Klem fra meg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar