tirsdag 29. april 2014

Kort med sommerfugler

Hei.

Jeg har laget nytt kort med en herlig sommerfugl-dies fra Joy! (her)




Er den ikke herlig? Jeg elsker den allerede!!
Papiret jeg har brukt er fra Papirdesign. Syns det passet så godt med enda flere sommerfugler. Et ordentlig jentekort. Jeg har embosset sommerfuglene med Sticky Embossing Powder for deretter å strø på glitter i sølv. Swirlene er stanset ut med en dies fra Sizzix. På enden har jeg limt på en sommerfugl med 3dputer. Disse har fått et lag med ModPodge på seg. Klippet ut fra samme mønsterark. Rosene er fra Storyteller og teksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt.

Her er innsiden:



Noen av sommerfuglene er pyntet med hvite halvperler. En liten påstemplet tekst på skrivefeltet: "Bursdagsklem". Denne er fra KortogGodt. Det er denne.

Håper du likte kortet :-)

Marie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar