fredag 4. april 2014

Konfirmasjonskort

Hei hei dere!

Tenkte å vise et konfirmasjonskort jeg har laget. Det har blitt en del konfirmantkort i det siste :-) Det er jo snart den store konfirmasjonstiden og det merkes på etterspørselen etter slike kort. Veldig morro!!


Her har jeg brukt hvit og sort kartong, og mønsterark fra Kort og Godt. Det er dette. Ordentlig gutteort synes jeg det ble. Jeg har skjært til motivet og lagt det i forgrunnen med 3d puter. Deretter har jeg lagt et panel i sort og surret på hyssing med to charms.



Bak panelet i sort har jeg laget en tag med påstemplet tekst "Gratulerer som konfirmant". Dette stempelet er fra en stempelplate fra Kort og godt. Det samme er det runde stempelet "Gratulerer". Det er denne stempelplata. På tag'en har jeg også knyttet litt hyssing.

Innsiden av kortet er ganske enkelt, med god plass til å skrive en personlig hilsen. Her har jeg brukt samme kartong og mønsterark som på fremsiden.



Er ikke denne teksten herlig?? Denne er fra en stempelplate fra Scrapomania. Konfirmant heter den jeg har brukt, og den finnes å få kjøpt her. De andre stempelplatene fra Scrapomania er også verdt å ta en titt på. Fine!! :-) Bak denne teksten er det en lomme med plass til å legge penger dersom man ønsker det.  Stempelet på fremsiden med "Konfirmant" er fra samme stempelplaten.

Håper du likte kortet, og ha en riktig fin helg!!

Klem fra meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar