onsdag 14. mai 2014

Konfirmasjonsboks

Hellu!

Jeg har nok en konfirmasjonsboks å vise dere. Jeg har jo vist et par stykker tideligere også. Men her kommer altså en annen variant som jeg fikk spørsmål om å lage. Denne skulle være til en jente med tema Rødt, tyll, polkadotter. Beklager dårlige bilder, men det ble så det ble denne gang.



Her har jeg laget tag til å skrive en hilsen på. "Gratulerer med dagen" er en Rub-ons fra Staz. Jeg har brukt sort kartong og rødt mønsterark med hvite polkadotter. Båndet er også med polkadotter og bak har jeg lagt tyll både for å få litt mengde og for å få med ene ønsket fra giver.


På den andre langsiden har jeg valgt å ha tekst i fokus. Denne er fra en stempelplate fra Scrapomania. Det er denne. Rammen rundt er en dies fra Marianne Design. Denne har jeg stanset ut i sort kartong. Bak har jeg lagt en stor hvit doiley. Pyntet med blomster og grønne snurrer.


På den neste siden har jeg brukt "Konfirmant"-tekst fra samme stempelplate. Litt bling i sølv, blomster og bånd.


Navnet måtte på og selvfølgelig også den viktige datoen.  Pyntet med bling i sølv.

Til slutt ble boksen pakket i cellofan og jeg laget et ekstra lite kort til å henge utenpå. Inni stemplet jeg sitat til konfirmanten.


Hilsen fra meg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar