søndag 25. mai 2014

Posekort med toppers - DT bidrag Scrapomania.

Hei på dere!!

Jeg blogget for Scrapomania igjen, og her er kortet jeg laget:


Denne gang ble det et posekort til en konfirmant. Her har jeg brukt Wee Stamps Toppers - Rosetta. Liker veldig godt toppers da jeg ikke er særlig god på å fargelegge selv :-) Lyktestolpen jeg har brukt er en dies fra Marianne Design. Snurreblomsten er fra Kort og Godt, og de andre er plukket fra krukkene i Scrapomania-butikken på Moa. Helt nederst har jeg lagt en rad med blonder.



Inni posen har jeg skjært til en tag, enkelt pyntet med en liten tekst og plass til penger. Teksten er fra Scrapomania's egen stempelplate - Konfirmant. Båndet er fra Prima.


Ønsker deg en fin dag og en herlig uke! Takk for at du tittet innom :-)

Klem fra meg! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar