fredag 3. oktober 2014

Rosa bursdagkort

Hei hei!

Jeg har laget et bursdagkort til ei jente som fylte 1 år. Jeg er ikke noe særlig på fargelegging, så da er det herlig med de ferdig fargelagte motivene. Toppersene finner du i nettbutikken og i butikken på Moa.


Jeg har brukt mønsterark fra en papirblokk fra BoBunny (gønt ark), og Papirdesign (rosa ark). Rammen rundt motivet er stanset ut med en dies fra Spellbinders. Jeg har pyntet med blomsterpolkadot-bånd og alfabet-stickers med masse glitter.


Innsiden er pyntet med samme mønsterark som fremsiden. Stempelet er fra North Star Stamps.



Under skrivefeltet har jeg lagt en tag som kan draes frem med en lykkeønskning på. "Bursdagsklem"-stempelet er fra en stempelplate fra Kort og Godt.


Ønsker deg en riktig god og kreativ helg!!

Hilsen fra Marie. 

1 kommentar: