lørdag 25. oktober 2014

Tag til flasken.

Hei på dere!

Det nærmer seg jul selv om det ennå er en stund igjen til vi kan si det er ordentlig jul. Men juleforberedelsene er igang her hos meg. Jeg har laget en tag til å henge på vinflasken. En liten hyggelig vertinnehilsen (eller venninnehilsen?) i juletiden.



Jeg har brukt papirer fra Papirdeisgn. Selve tag'en er fra en TagPad fra Prima. Juletrediesen er denne fra Joy! Denne er bare så gøy da det er en kalender der man faktisk kan åpne lukene. Denne skal det nok lekes mer med etterhvert. Jeg har stanset ut en litt overdimensjonert stjerne med denne stjernediesen fra Nellies og limt på toppen av treet med 3d puter. Denne har jeg embosset med litt embossingpulver fra Stampendous.

Jeg har brukt flere lag med blonder og bånd.  Rammen rundt stempelteksten er fra Spellbinders. Den flotte sløyfen med perler er plukket fra disken i Scrapomania-butikken, og gjør seg utrolig godt som pynt. 



Her ser du kalenderen litt tydeligere. Er den ikke flott? Neste prosjektet blir å ha noe spennende på baksiden som kan skimtes bak lukene. 

Ha en fin-fin dag alle sammen!!

Hilsen fra Marie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar