mandag 16. februar 2015

Dåpskort

Hei på dere!!

I dag ville jeg vise dere et dåpskort jeg har laget:



Jeg har brukt papirer fra Kort og Godt. Både mønsterarket og motivet er derfra. Teksten "Til dåpsbarnet" er klippet ut fra samme utklippsark som bildet. I tillegg har jeg lagt på en liten rest jeg hadde av noe papirer i samme nyanse.


Jeg har ellers pyntet med blomster fra Papirdesign. Disse finner du her i nettbutikken til Scrapomania. De er bare så innmari søte. Søte blomster, vintage blå. Jeg har pyntet med bånd og blonder, og noen halvperler. Jeg har rufset alle kantene og svertet med Prima Chalk Pad - Metallic Metals.

Innsiden er enkelt pyntet med samme mønsterark, og en påstemplet tekst fra Kort og Godt.


Ønsker deg en flott og kreativ uke!

Klem fra Marie.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar