onsdag 4. februar 2015

You & Me

Hei Hei.

I dag vil jeg vise dere et litt romantisk kort med den nye herlige dies'n fra Die-Namics. Livet er et puslespill...., men her kan man putte på plass den riktige brikken. Så blir alt helt komplett!!

 
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign Marias Verden - Hjerter. I tillegg til kartong i hvitt, skarp lilla og sølv. Hjertedies'en er stanset ut i sølv kartong. Det syns jeg ble så flott til puslebrikkene. I tillegg har jeg brukt en stor, bred blonde. Alle blomstene er stanset ut med en punch, og noen har fått hvite halvperler fra Papirdesign i midten. I tillegg har jeg plukket av noen rosa blader fra noen fine blomster kjøpt fra blomsterkrukkene på disken hos Scrapomania; og puttet disse litt innimellom. Dette gir litt mer liv til blomstene syns jeg. Det lille hjertet som mangler i puslespillet er litt gjemt inni blomstene i høyre hjørne.
 
 
Nede i ene hjørnet har jeg limt på en trefigur fra Prima, med teksten "you&me". 
 
Her er et annet kort laget med samme die. Enklere og renere, men med mye symbolikk:
 
 
Og her er innsiden:
 
 
Her har jeg brukt hvit kartong sammen med sølv og mønsterark fra Papirdesign. Rammen rundt selve kortet er en die fra Spellbinder. Tekstene på kortet er ferdige stickers.
 
Ønsker deg en fin uke videre. Håper du fant litt inspirasjon til å lage noen kort med litt kjærlighet i luften ;-)
 
Klem fra Marie.
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar