torsdag 3. september 2015

Et vårlig kort

Hei.

Jeg er ikke bare i julemodus kjenner jeg, for her er ennå litt vår og sommer følelse i kroppen ;-) Så i dag viser jeg et litt vårlig kort med med mønsterark fra Pion Design - Botanical Journal .

 
Jeg har kuttet til ene motive slik at det fikk hovedfokus på kortet mitt. Jeg har pyntet med blomster, doilie, bånd og litt hyssing.
 
 
Doilie-dies bak motivet er fra Prima, og blad-dies er fra La-La land. Borden jeg har brukt i underkant er en dies fra Joy!.
 
I tillegg har jeg hatt på en chipboard med teksten Gratulerer, sammen med noen border jeg har klippet opp og puttet innimellom blomstrene.
 
 
Håper du fant litt inspirasjon. Her er det sol i dag, og det er så kjekt!!
 
Nyt dagen! Og goood scrapping!
 
Klem fra Marie.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar