torsdag 27. august 2015

Kort og gaveeske.

Hei.

Jeg var så heldig å få bli med på scrappetreff forrige helg, og fikk lekt meg litt med papir. Det var så kjekt, og det ble faktisk produsert en del kort og en gaveeske som jeg har plan om å bruke snart ;-)

Jeg har fått i hus en ny fantastisk flott dies fra La-la-land. Large Lacy Border heter den, og den var bare så utrolig fin. Jeg har brukt den som hovedfokus sammen med blomster på kortet mitt og som kantbord på esken.

 
Jeg har brukt mønsterark fra Maja Design i serien Nyhavn. I tillegg har jeg brukt ulike blomster sammen med en stor sløyfe i blonde. Denne har jeg laget ved hjelp av min lille bowmaker. Den nydelige borden er Large Lacy Border Die fra La-la-land. Var den ikke fin? Denne kommer jeg til å bruke masse!! Så anvendelig.
 
 
Innimellom blomstene har jeg klippet opp perlestreng, og alt har fått et strøk med Mod Podge.

 
Innsiden er enkel med samme mønsterark som fremiden. En liten doilie på hver side sammen med en tekst fra en stempelplate fra Kort og Godt. Sommerfuglene er stanset i samme mønsterark med en die fra Joy!.
 
I tillegg pyntet jeg en eske som jeg tidligere har kjøpt på Scrapomania. Jeg har en god mormor som fyller år i oktober, og i stedet for å lage et kort tenkte jeg å pynte en eske som jeg kan putte gaven i. Her har jeg også brukt ark fra Maja Design, og den nydelige dies fra La-la-land har jeg brukt som bord langs hele kanten.
 
 
Jeg har pyntet med blomster, osteklut, blonde, en resin figur og en "snurr" jeg har brettet ved hjelp av en dies fra Joy! Festet i litt hyssing og en knapp. På ene siden er det laget til en lomme med en tag der jeg kan skrive en liten hilsen.
 

 
Håper du fant litt inspirasjon i dag, og ta en titt innom Scrapomania. Der er så utolig masse flott nå!
 
Ha en finfin torsdag!
 
Klem fra Marie.
 
Jeg deltar i disse utfordringene:
 
Kort O Mania - Pastellfarger/ pastel colours
 
Card and Scrap - alt er lov/anything goes
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Nydelig pastellfarget kort! Takk for at du scrapper med Kort o Mania! Anne Lill - DT KOM

    SvarSlett