torsdag 26. desember 2013

Bok med bilder.

Har lenge tenkt å vise en bok jeg laget for en stund tilbake. Siden dette skulle være en gave til noen vi er fryktelig glad i, og derfor skulle ligge pent innpakket under treet; måtte jeg vente til etter jul med å vise frem. Denne "noen" vet jeg nemlig titter innom bloggen av og til ;-)

Og en bok er ikke bare til for å leses. Jeg laget en liten "fotoalbum" av en bok. Med små tag man kan dra frem og titte på. Denne gang med fine bilder av barna gjennom året :-)


Jeg er ikke særlig flink å ta bilder, så det ble sånn så som så. Men det går da ann å se litt likevel. Her er resultatet. Mottaker ble kjempeglad, og jeg vet at hun nok har den godt synlig og titter på jentene sine med jevne mellomrom :-) Boken er brettet hver eneste side og limt fast i bokomslaget. Et blondebånd holder på plass alle sidene, og jeg har pyntet med blomster, sommerfugler, en engel, sitat og swirler. Bokomslaget er dekorert med mønsterark, så her er det uendelig med muligheter. Dette er første gang jeg prøvde meg på noe sånt, men det blir nok ikke siste. Det tok tid, men var verdt det. En annerledes gave å gi bort ihvertfall. Hadde først plan om å lage den julete og bruke den til julekortholder (hvor man kan plassere alle fine julekort som havner i postkassa), men endte med noe som kan brukes hele året :-) Vi får se hva jeg ender på neste gang jeg setter meg ned å bretter ;-)

Her er boken uten tags med bilder. Og her kommer noen detalj-bilder:



Kanskje får du lyst å prøve selv? Det anbefales!! :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar