onsdag 4. desember 2013

Bursdagskort til en 1åring

Hei.

Tenkte jeg ville vise bilde av et bursdagskort jeg har laget. Dette kortet skulle gies til en skjønn liten gutt på 1år.
 Jeg fant et helt herlig motiv på nett som jeg bare måtte bruke. Sett noe så skjønt? En liten gutt som holder godt rundt kosebamsen sin. Nydelig! Selve kortet er laget i hvit bazzil kartong, men jeg har lagt panel med mørk blå for å få frem bilde og tekst litt bedre. Mønsterarket husker jeg ikke hvor kommer fra, men det er ihvertfall helt herlig med dyr og bokstaver. "F for frog", "E for Elephant" etc. Koselig og barnslig! Passer til en 1 åring. På fremsiden har jeg knyttet en sløyfe og hengt på en charm fra Korthobby. Bil. Klippet ut et 1-tall og stemplet på "Til bursdagsbarnet" og "Go'gutt".

Innsiden av kortet ser slik ut. Med god plass å skrive bursdagshilsen og stemplet tekst: "Må alle dine drømmer bli oppfylt". Stjerner hører også med ;-)

Jeg ble fornøyd. Håper mottaker ble det også :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar