onsdag 4. desember 2013

Kort laget på bestilling


Jeg nevnte i tideligere blogginnlegg at jeg har hatt noen bestillinger på kort og litt annet småtteri. Legger ut noen bilder av to kort som var bestillt her. Det andre skal jeg vise ved en senere anledning :-)

 
Dette var det ene som gikk i lillatoner og sølv. Med tag på fremsiden. Blomster, perler, charms, utstanset sommerfugl og paneler i lilla, sølv, vanilla og mønsterark med roser i lilla og grønt.


Det neste var også et kort bestillt til en jubilant. Dette i grønntoner.


 Dette også med blomster, blad og perler. Tag på fremsiden, charms med "Jubilant". Personliggjort med navn og alder. Mønsterark i grønntoner, med paneler i vanilla og grønn bazzil. Doiley fra Dovecraft synes jeg gjør seg på litt feminine kort. Og jeg liker godt å bruke dem som en kant rundt motiv enten med bilde eller tekst. Kantene er svertet med mørk brun stempelpute fra StazOn (Timber Brown). Blir litt mer liv da synes jeg.



 
Tag med et ordtak: "Våg å være alt det du er" er gjemt bak teksten, men lett å dra frem for å titte på.



 Jeg bruker veldig sjeldent å lage noe spesielt ut av  mitt personlige stempel, men denne gangen fikk jeg lyst å pynte litt opp på baksiden også. Brukte samme mønsterark og kartong som på fremsiden. "Håndlaget av Marie"



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar