tirsdag 7. januar 2014

Nye kort!


Jeg tenkte å vise noen kort som jeg puslet med her en kveld. Til litt ulike anledninger denne gang. Fint ferdig med julekort for i år :-)

Laget noen bursdagskort, dåpskort, bryllupskort og fødsel :-) Her et lite utdrag:


Det aller første er et fødselskort til en liten gutt. Synes papirene fra Kaizerkraft er bare helt nydelig. Sett så herlig motiv?! Og kjekt med noe litt annet enn bare baby-blått :-) Litt dårlig bilde, men fargene er dusgrønn. Nydelig mønster og kjempefin tekst :-)



Det andre er et litt morsomt ett. Synes den eldre damen med treningsmanualer er så god! "Du- gammel? Åh nei, man er ikke eldre enn man føler seg"

Et veldig enkelt bryllupskort med papirer fre Kort&Godt. Martha Stewart "bartepunch" gjør seg fint. Med glanset kartong i bakgrunnen og sølvhjørner synes jeg det ble et enkelt og pent kort til et brudepar.


Laget også et rosa dåpskort til en liten pike. Fant bildet på nettet og falt helt pladask. Med doiley, blonder, fjær og et utstanset sølvhjerte fra en sissix-die. Og selvfølgelig blomster. Teksten inne i kortet er så skjønn synes jeg (husker desverre ikke hvor stempelet er ifra): " Måtte den lille få et liv som er rikt og godt. Og finne lykke og glede i både stort og smått. Til lykke med dåpsdagen."

Det var mitt lille puslerier en kveld jeg fikk noen timer for meg selv. Fortsatt god kveld til dere! :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar