torsdag 30. januar 2014

Nytt kort og Glade nyheter :-)

Hei på dere!

Endelig får jeg en sjanse å skrive et nytt blogginnlegg. Det har blitt en stund siden sist, men det har vært så mye annet som har opptatt tiden. Men scrapping har det blitt, og jeg har en del å vise. Men aller først må jeg bare fortelle noe som jeg er såååååå glad for!! : Jeg har fått lov å bli med i Design Teamet til Scrapomania. Og jeg er så utrolig spent og kjempeglad! Gleder meg masse. Scrapomania har en kjempeflott butikk med de fineste folka og de herligste varer. Og de har nettbutikk også. Den kan du finne her.

Mitt første blogginnlegg i Scrapomania-bloggen ble publisert idag. Og det var så gøy!! Dette er kortet som jeg viste frem:





Hvis du vil vite mer om hva jeg har brukt finner du blogginlegget her :-) Jeg skal vise mer av det jeg har laget etterhvert, men nå er det andre ting på tapetet ;-) Håper alle som titter innom får en flott kveld videre!  Klem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar