tirsdag 7. januar 2014

Rosa kort.

Nok et kort å vise!  Faktisk det aller første kortet som jeg har laget der jeg har fargelagt motivet selv. Er ikke så himla glad i å fargelegge, men av og til syns jeg det er morro å prøve seg :-) Må bare øve og øve litt til....så blir det vel bra engang ;-)



Kortet er laget med en dies fra Go Kreate. De er så fine, og jeg må nok ha meg noen til etterhvert. Ellers er kortet laget med mye restepapir. Må prøve å bruke litt av det også innimellom. Haugen vokser og vokser ;-) Bazzil kartong i Vanilla som base, rosa kartong og et mønsterark med blomster som jeg ikke helt husker hvor kommer fra. Jenten som jeg har fargelagt kommer fra Magnolia.Så skjønn! Den har jeg fargelagt med Promarker ( Ikke så flink på skyggelegging ennå, men det kommer vel med øvelse.)  På noen detaljer har jeg lagt et lag med mod podge.Det gir så fin effekt i lyset. Blankt og skimrende. Herlig! Bak motivet har jeg stanset ut en oval. Denne har jeg dekket med Glamour Dust Sprinkle-on Glitter fra DecoArt. Syntes det ga kjempefin effekt på kortet. Også langs kanten på selve kortet har jeg brukt dette. Jeg har stemplet på en liten tekst :"Du er helt spesiell", og pyntet med blomster fra WOC og en utstanset sommerfugl  i sølv (Martha Stewart punch). Jeg hadde også en liten ende av et lyst rosa silkebånd liggende, dette har jeg brukt til sløyfe og festet i en sommerfuglcharm.

Litt detaljbilder:






Med dette kortet deltar jeg på utfordring hos:

Nordsalten Hobbyklubb - puncher/dies





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar