lørdag 21. januar 2017

Bordkort med gave

Hei på dere.

Rett før jul fikk jeg en herlig pakke med masse fine dies fra Kulricke.  Og i går fikk jeg endelig tid å sette meg ned å leke litt mer med dem.

De skjønneste små esker som ble perfekt til bordkort med en liten hilsen oppi...


Her har jeg brukt papirer fra Kort og Godt sammen med noen halvperler. Stjernen er også en dies fra Kulricke. En pop-up stjerne som jeg klippet og limte med 3D puter.



Her har jeg brukt noe restepapir jeg hadde liggende fra en pakke med mønsterpapir sammen med utklippsblomster som hører til i pakken. Disse har jeg limt med 3D puter.



I pakken med eske-dies finnes det også et lite vindu man kan kutte ut slik at man ser inn i boksen. De måtte også prøves, så da ble det en liten venninnehilsen oppi der da ;-)



Her har jeg også brukt mønsterpapir fra Kort og Godt, stanset ut noen små papirblomster med halvperler i som jeg har limt med 3D puter.


Denne vil jeg nok leke mye mer med. Så enkelt!!

Ha en riktig god helg, og takk for at du tittet innom meg.

Klem fra Marie.






1 kommentar:

  1. Så nydelige esker! Lekkert med den med vindu i 😀
    😊 Karen Elise

    SvarSlett