onsdag 18. januar 2017

Evighetskort

Hei.

Jeg ble spurt om jeg ville lage et evighetskort til en 30 års jubilant, og kortet skulle gå i hvitt/gull. Det sa jeg selvfølgelig ja til, så i dag tenkte jeg å vise dere resultatet av dette:


Her har jeg kun brukt Bazzil kartong, og ingen mønsterpapir. Hvit kartong og bazzil foil  i gull. Jeg har pyntet med blonder og tekst sammen med utstansede blomster og halvperler i gull.

30-tallet er stanset ut med en dies fra kort og godt.

Første side består av en stemplet tekst og skrivefelt:



Stempelteksten er fra en stempelplate fra Kort og Godt.




Jeg har laget en lomme med en tag, og et skrivefelt med jubilantens navn.



Rutenettet er en dies fra Joy Crafts. En pakke med 3 ulike dies. Og teksten er rub on/gnikkis fra Staz.

Håper du har en fin dag videre!! Og takk for at du tittet innom.

Klem fra Marie.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar