onsdag 11. januar 2017

Dåp

Hei.

I dag vil jeg vise dere et dåpskort jeg har laget med de skjønne papirene fra Kaisercraft - Pitter Patter.


Jeg har brukt noen rammer rundt panelene med Bazzil Foil i sølv. Teksten "Dåp" er også stanset ut i silver foil. Ellers har jeg bygget lagene opp med 3D puter. Under blomstene har jeg knyttet sammen litt flosstråd som stikker ut under blomstene. Teksten er en die fra Papirdesign.


Jeg har pyntet med ulike blomster sammen med en doilie, bånd og noen blondeblomster fra Prima som jeg har klippet opp og stukket under panelene. De små firkantene er en pakke med diecuts i samme serie fra Kaisercraft. Disse har jeg limt med 3D puter.


Takk for at du tittet innom !! Ønsker deg en fin dag!

Klem fra Marie.


Jeg deltar i disse utfordringene:

Kreativ Scrapping - #1 Alt er lov
Papirdesign - Januarutfordringen: Feiring




2 kommentarer:

  1. Nydelig dåpskort.
    Elsker både farger og detaljer her.
    Tusen takk for at du deltar i januarutfordringen til Papirdesign.

    DT Hege.

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig dåpskort ♥
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    Håper du får en fin helg :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett