torsdag 26. januar 2017

Gave-eske til nyfødt

Hei.

I dag vil jeg vise dere en gave- eske jeg har pyntet til en nyfødt liten prins. Her er det plass til en sparkebukse og en body eller noe annet fint man vil gi bort.


Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design - Vintage Baby. Motivet er fra samme serien. Jeg har rufset, svertet og bygget lagene opp med 3D puter.

Jeg har pyntet med ulike blomster, doilie og halvperler fra Papirdesign.


Lykkeliten-teksten er en dies fra Kort og Godt, og denne har jeg stanset ut i hvit foam.

Motivet er stanset ut med en sirkeldies, og rundt morivet har jeg stanset ut noen herlige blader som utgjør et hjerte i enden. Denne er en dies fra Marianne Design.



I lokket på innsiden av esken har jeg valgt å lage en tag man kan skrive en personlig hilsen på. Her har jeg stemplet en tekst fra en stempelplate fra Kort og Godt.


Her har jeg også brukt samme serie mønsterpapir, og pyntet enkelt med en doilie.


Ønsker deg en fin dag!!

Klem fra Marie.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar